مناسب ترين زغال

توليدات زغال

مناسب ترين زغال

۹ بازديد

به منظور توليد زغال كباب ميتوانيد از دستگاه توليد زغال كبابي استفاده بكنيد، شما مي توانيد براي خود خط توليد كوره زغال راه اندازي بكنيد و با توجه به درخواست هاي بالاي بازار براي عرضه اين موضوع ، شرايط فروش بسيار مناسبي را خواهيد داشت.

به دستگاه هاي توليد زغال كباب كوره جداره اي نيز گرفته مي شود و با استفاده از كوره جداره اي مي توان زغال هاي مخصوص كباب را توليد و عرضه نمود.

نسل جديدتر

كوره زغال كومپيند ليمو و كبابي ( نسل جديد كوره ها) 

اين نسل از دستگاه هاي توليد زغال بسيار بازدهي خوبي دارند و بدليل جديد بودن آن سعي شده است تا همه بهينه سازي هاي لازم در آن اعمال شود و با افتخار ميتوان اشاره به توليد بيش از 98 درصد و 100 درصد گاز گيري كامل در اين دستگاه ها اشاره نمود.

در ايران بصورت ويژه با كيفيت بسيار بالا اين نوع از دستگاه توسط كوره زغال بدون دود ارائه مي شود.

كوره زغال كومپيند

اين محصول داراي بيشترين بازدهي در بين محصولات مي باشد همچنين وجود 10 سال خدمات پس از فروش + پيشرفته ترين سيستم ديجيتال از ويژگي هاي اين محصول مي باشد.

بيشترين بازدهي در اين محصول موجب شده تا در بين خريداران محبوبيت بسيار بالايي داشته باشد. بدليل طراحي خاص كه در توليد محصول به كار رفته است بيش از 98 درصد زغال سالم بدون هيچ گونه شكستگي و 100 درصد گاز گيري كامل و بدون هيچ گونه خامي در اين محصول آن را بصورت ويژه معرفي مي كند. در كنار همه اين ويژگي ها اين محصول از شركت كوره سازان پاسارگاد قادر به تبديل يك برگ درخت به همراه كنده به زغال و نوع حرارت دهي سينوسي و موجي نوع آيرو ديناميك كه كمترين مصرف انرژي را دارد اين محصول را بصورت يكي از بهترين محصولات توليد شده معرفي مي كند.

ميزان مصرف بهينه و بسيار كم اين دستگاه در مقايسه با ساير دستگاه هاي موجود در بازار موجبات بازدهي بسيار بالا در طولاني مدت را براي شما دارد  وهمچنين امكان راه اندازي خط توليد زغال با حداقل شرايط را براي شما فراهم مي كند.

كوره زغال تك منظوره

اين دستگاه در شركت كوره پارس در مدل هاي ٥ جداره طراحي شده و از آن براي توليد زغال كبابي استفاده ميشود و تنها در چند ساعت با توجه به توان بالاي دستگاه و فشار حرارتي كه ميتواند ايجاد كند،زغال كبابي را با بهترين كيفيت توليد ميكند.
با توجه به آموزش هايي كه شركت كوره سازان به توليد كنندگان ميدهد،شركت هاي توليد كننده ميتوانند زغال هايي كاملا درشت و بدون خاكه توليد كنند.
همچنين از قابليت هاي برتر كوره زغال جداره اي تبديل تكه هاي چوب و حتي تنه درختان به زغال است و نكته قابل توجه ديگر دوستدار طبيعت بودن اين دستگاست كه شركت كوره پارس با تدابيري اين عمل را براي دستگاه هاي توليدي خود به ارمغان آورده است.

كوره زغال همرفتي

شركت كوره پارس يك دستگاه توليد زغال ليمو را ارائه ميدهد كه توان توليد زغال ليموي با كيفيت دارا است ،البته اين دستگاه زغال كبابي را نيز بسيار با كيفيت توليد ميكند.
اين دستگاه با توانايي بالايي كه در توليد زغال دارد انواع زغال را تا حد بسيار زيادي بدون شكستگي توليد ميكند و از قابليت هاي برتر اين كوره زغال ميتوان به تبديل انواع و اندازه هاي مختلف چوب حتي چوب كبريت به زغال اشاره نمود.
يك مزيت برتر كوره زغال كوره همرفتي هموژن 100% كوره است و به راحتي قابليت كنترل
فشار و گازگيري را دارد.
از قدرت و ويژگي هاي برتر اين دستگاه حتما استفاده كنيد!
قابل ذكر است كه ويژگي هاي اين دستگاه به طور كلي با كوره زغال 6 جداره كاملا متفاوت است.
شما ميتوانيد براي كسب اطلاعات بيشتر با كارشناسان ما در ارتباط باشيد تا خريدي مطمعن و تضميني داشته باشيد.

كوره زغال G+

كوره زغال جي‌پلاس، كوره هاي نسل جديدي هستند كه كف كوره ندارد، به طوري كه در كوره هاي همرفتي، مشعل زير كف كوره قرار مي گيرد و در كوره هاي جي پلاس مشعل در بالاي كف كوره و در محوطه ي داخلي اي كه چوب قرار ميگيرد نصب مي شود. انتقال حرارت سريع تر، در نتيجه مصرف انرژي (مصرف سوخت) پايين تر است. در اين كوره هاي زغال عايق بندي دوبل است در نتيجه اتلاف حرارت بسيار بسيار پايين تر مي باشد، به طوري كه در زمان روشن شدن كوره بايد به بدنه كوره دست زد تا از روشن بودن كوره مطلع شويد. در كوره هاي همرفتي عدم شكستگي زغال تا ۹۰٪ است ولي در كوره هاي جي پلاس تا ۱۰۰٪ مي باشد. انتقال حرارت در كوره هاي فوق صنعتي همرفتي به صورت همرفت ولي در كوره هاي G+ ، به صورت تابشي و چرخشي است.
ساير ويژگي هاي كوره زغال جي پلاس عبارتند از:
1- فضاي بيشتر براي تناسب گردش گرماي در كل مناطق بارگير كوره
2-عملكرد پرتابي گرما براي چوبهايي كه في مابين چوبهاي ديگر در معرض حرارت كمتر قرار دارند.
3-سيستم خروجي كنترل فشار در مواقع ايجاد فشار بالا در كوره
4- تنها كوره در دنيا بدون كف كوره حرارتي و بدون هيچ حفاظ حرارتي با يكنواختي دماي كف تا سقف.
5- طراحي كاملا مهندسي و صنعتي در كنار علوم متالوژي و همسوسازي در عملكرد فوق العاده توليد زغال قليان
6-عملكرد صد در صد در بهره برداري از زغال بدون شكستگي
7- عملكرد صد در صد در گاز گيري كامل زغال هاي بهره برداري شده
8- عملكرد صد در صد در توليد كامل زغال، بدون كوچكترين خامي در كل زغال
9-بدون هيچگونه چيدمان براي آتشكده و اجراي آتشكده حرارتي.
10- بهره برداري و تبديل زغال از برگ درخت يا چوب كبريت در كنار تنه درخت، در يك پخت در كنار هم ، بدون كوچكترين شكستگي يا ترك يا ضعف در زغال دريافتي
11- حرارت دهي به چوب براي تبديل به زغال بصورت پيوسته و بدون وقفه
12- حرارت دهي به چوب حتي در زمان خاموش بودن مشعلها توسط منبع ذخيره حرارت در كوره و انتفال يكنواخت حرارت ذخيره شده به كل ‌نقاط دروني كوره.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.